snart är snart

Mindre än 9 veckor kvar. Min dröm ska bli verklighet, det är läskigt att det är så kort tid kvar. Det kommer gå så snabbt, känns overkligt. Känns som att det kommer gå minst lika fort till att man är hemma igen. Gäller att ta vara på varenda liten minut! Jag är så värd det här, Vi är så värda det här.
Sov hos pojken idag, vaknade utan att behöva höra alarmet. Kaffe i sängen till nyhetsmorgon. Härlig höstpromenad hem med hundarna. Funderar på att lägga mig i soffan med ytterligare en kopp? Idag är ju min lördag, gäller att njuta.. Ska gå på Pump klockan 17 sen Combat kl 18, köra slut på mig :)
Fasen inte ens nio veckor, måste ligga i hårt nu. Blir en proteinshake med en banan till lunch/middag?
Mindre än nio veckor...
.
rihanna levererar, och hon gör det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0