mysigt värre

En blandning av mat,vin & en fin vän borde göras oftare, alltför oftare. Jag & Ullis tog oss in till stan & satte oss på Vapiano igårkväll. Det var riktigt mysigt, precis vad jag behövde! Efter det gick vi vidare till pure.... men där stod vi med ett varsitt glas och sneglade på alla barn som var där? Haha kände hur alla var så mycket yngre, och hur alla kollade på varandra för att kolla in vem man ska satsa på ikväll.. usch! Gammal & grå? njae jag vet inte men det var väll kanske bara inte våran kväll helt enkelt! Ullis är redan på jobbet & jag ska ta mig till mitt nu så dags att göra sig redo! Känns mer ok än igår ! Varför vet jag inte men det är ngt spe.c med söndagar! =)
Förresten så åkte rattmuffen på igår! Love it!

Kommentarer
Postat av: mams

Mysigt med rattmuffen <3

2011-10-09 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0