MOTIVATION

Blandade känslor, vill bara skrika av mig all lycka jag bär på just nu samtidigt som jag är osäker & inte vill ta ut något i förväg.. Allt känns så bra just nu, älskar den känslan. Just för stunden så trivs jag med hur det är. Njuter av att tänka på framtiden, har hela livet framför mig!
Blev en morgon promenad hem från hby idag igen. Har sån sjukt skön träningsvärk i ryggen från combaten! Och benen från Pumpen el en skön blandning från båda passen ;) Är en tjej där som jag ser till & från, förstår inte hur du kan vara så jävla stark!? Förlåt men vart kommer all din styrka ifrån? Hon dödade mig, kollade så att jag hela tiden hade lika mycket vikter som henne för att ta i lite extra. Sjukt att en människa kan motivera en så mycket! Direkt efter träningen sprang jag upp och tog en proteinshake! Super taggad! Vill bara träna mera!



älskar att vara din

Kommentarer
Postat av: linnea

Du är så duktig!!! jag vill också :D saknar mitt sats med grupp träning :p

2011-10-06 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0