moneymoneymoney always funny..

Efter en kaffe tillsammans så blev båda på bättre humör! Sjukt att shopping kan få en att må så mycket bättre. För stunden. Det jag älskar med Ullis är att hon är en ingenting-är-omöjligt-människa, en riktig drömmare som inte drömmer utan att fundera på hur det kan bli verkligt. En plan med allt! Jag säger det igen & kommer förtsätta att säga det: Är det någon som kommer lyckas så är det DU. Jag älskar allt med dig, jag älskar hur du får mig att känna mig odödlig haha, älskar hur du kan få en att hata det man har samtidigt som du får en att fullkomligt älska livet. Det finns så jävla mycket som man inte ser eller tar vara på! Vad väntar man på? Bättre tider?
Dom tiderna kommer aldrig så gör vad du känner för!


jag gillar inte alls rött men köpte en röd tröja! okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0