LONDON

MEN HEY! Jag har kommit på en sak nu som jag vill så mycket så jag håller på att spricka! Den känslan, när man kommer på någonting & då vill att det ska bli av på direkten! I vår 2012 tänker jag ta med mig min pojkvän & flytta till London! Varför inte liksom? Funkar det inte så är det ju bara att komma hem igen.. (så alla kontakter är välkomna) ooo vad kul! super taggad, sitter här & googlar runt på hur man hittar boende/jobb osv.. Skulle kunna tänka mig att jobba/utbilda mig inom träning t.ex. eller ta vad som helst iaf i början för att få allt att funka!
.
Norra brunn igår var iaf ..kul. Inte som jag hade tänkt mig med själva "stand upen" var bra! Sen i fortsättningen ska man nog inte välja att äta där .. Var inte så mysigt som jag hade väntat mig, inte så mysigt alls :p Men jag fick iaf en kväll med M :) Nu längtar jag till den 29 okt! Kommer bli grymt !
.
en sak bara... MIN HUND! han måste ju med!! <3
Akilles du ska flytta till London! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0