in i det sista

Butiksjobb i all ära men när det är den perioden som nu, då det är så lungt så man hör en knappnål falla dåå är det segt! Hoppas att dagen idag går snabbare än igår!
Startar min morgon på samma vis som igår, promenad hem från hby & sitter nu med en liten proteinshake. Ska väll börja göra mig klar... Även fast man jobbar helgen så är det ändå f r e d a g.
Haha igårkväll när vi skulle åka hem till Micke så frågde han om det var ok att svänga förbi statoil.. Tur var väll det att jag sa okej, för bara några meter ifrån så stannade bilen så han fick putta fram den till bensinslangen! Det är verkligen att köra slut på den bensinen man har innan det är dags att fylla på ! Det är typ min mardröm att få bensinstopp så så fort lampan lyser i min bil så åker jag & tankar! :p
.

ohh vad händer ikväll dååå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0