TWILIGHT

Hej & Hå! Igår efter jobbet åkte jag och mötte Ullis i kista. vi kollade på nya Twilight filmen och som alla de andra så var den GRYM! Antingen älskar man de filmerna eller så hatar man dom.. Tro mig, jag älskar! Kul att del 2 kommer ut om 1 år? aja, har man något att längta efter.
Idag efter jobbet tog jag mig ner till gymmet för att köra lite styrka med Stjärtis! :)
Nu har jag badat & ätit och snart är det movie time med min kärlek :)
1,5 vecka kvar tills vi åker!
Jag tror inte riktigt jag förstått hur jävla mycket jag kommer att sakna min man. Eller jag tror inte riktigt att han förstår hur jävla mycket jag kommer att sakna honom.. Men 4 månader går snabbt.
Fyfan min dröm är snart här! Hur sjukt är det inte!
Snart sitter vi på planet stjärtis! :)
Stjärtis & jag i USA -2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0