FÖLL

Föll lite .. Skit fin bild, LIKE! Paris Paris Paris, never been there! Vet inte om jag vill? Har så höga förväntningar.
Känns som att det är den perfekta weekend resan tillsammans med sin kärlek? Eller är det en myt?
.
Vad ska man göra när man kommer hem? Tänker så mycket så man får ont i huvudet! Jag lever för att resa & uppleva, vilket innebär att jag vill ha något hyffsat "fritt" jobb? Typ... Ehh vet inte bara jag får resa lite då & då i mitt liv så är jag nöjd! BTW hittade skit najs "volontär" jobb igår, Sydafrika med lejonen etc...

Kommentarer
Postat av: william

vacker bild & fin header:D



Vad tycker du om mina "the goddess of the autumn" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-29 @ 09:14:20
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0