10 IS dagar kvar

Va uppe för tidigt för att vara ledig men in mot staden bar vi för att fixa Thailand visum! BAM det var för lång tid tills vi skulle sätta våra fötter på Thailändsk mark så vi får fixa visum i Australien istället!
Riktig seg idag, ligger & dör i soffan med hundarna. Ska snart gå ut & leka med dom..
Känns som att resan snart är här, att jag kommer få "måste ha med mig panik"..
Jag måste köpa objektiv! Det får svida men hallå hur värt är det inte att ha? Precis, ett måste....
.
Annars så kan jag inte sätta fingret på hur jag mår? Sjuk/Inte sjuk? Stressad men varför? Seg, ont i huvudet.. Vill träna men orkar inte.. Måste träna för att känna mindre stress, skulle vilja trycka på en "av" knapp & sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0