DU MÅSTE VARA RÄDD OM DIG MAMMA

Hurräjj för att jag fick sluta 19 idag! Krigade för det! Har suttit & ätit mat & druckit skumpa här nu tillsammans med mamma & B. Fikat och pratat.. Buuuuu för att hon åker imorgon bitti... 6 månader i Liberia (kanske 6 till). Känns inte sådär alltför bra att skicka iväg henne för jobb där men what to do? Har hon bestämt sig något så är det bara att gilla läget.
Hur ska jag klara mig?
Hoppas på att tiden går snabbt (förutom sommaren/Semestern) och att hon snart är hemma och hälsar på igen! =) Medans hon är borta & skapar fred på jorden så ska jag lära mig att tvätta, göra alla matlådor själv, träna, äta bra, passa hundarna & JOBBA! haha..
.
ps. LOVA att va rädd om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0