skit telefon

Jahapp typ 4 dagar fick man behålla luren efter lagning(fick en ny) & var precis uppe och klagade igen så nu är den inlämnad one more time! pallante ge mig en fyra bara el skiter iphone ge mig en lur som funkar!
Tvingade mig upp imorse för att ta vara på den lediga dagen! Tog 1h promenad med hundarna i regnet =) Men nu är det sol! Efter det fixade jag mat så jag har några lådor klara(och folk klagar på att man inte äter?)...
Nu ska väll hundarna ut en sväng till snart innan Stjärten slutar jobbet! :))
Vi ska fixa hennes gymkort på worldclass & ev. in till stan en sväng för att spana in framtiden lite? hiiiiihiiiiiiiiii
.
kolla mamma vad akilles gööööör? hähähähä min tillfälliga mobil ser ni också, love den!
älskling

Kommentarer
Postat av: Mams

Linas matkasse, bra va ;) Akilles får inte bita i filten.... längtar efter dig och hundarna... saknar er som attan när man ser bilder. Här är allt mest rörigt och skitigt...

2011-05-20 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0