lilla mamma

Efter en helgs slit så är jag ledig idag dvs min tur att få njuta av solen! Jag tänker dra mig ett pyyyttte tag till i sängen sen tänker jag gå ut med hundarna på en feeeet långpromenad i shorts & linne!
Hoppas få kika på en lägenhet senare idag som inte blev av förra veckan....
.
Det är bara 8 dagar kvar.. 8 dagar kvar tills min lilla mamma lämnar mig för att Jobba i Liberia.. Verkar som att våra drömmar går in i varandra & kanske ses vi igen först i jul eller efter... Hur ska jag klara mig?
Jag är 21 och ska väll klara mig själv nu, så är det men buuu va tråkigt.
.
världens bästa människa

Kommentarer
Postat av: Mams

Loove U. puss puss

2011-05-11 @ 18:04:00
Postat av: Mams

Loove U, pusselipuss

2011-05-11 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0