well,holy moly,me-oh-my,you're the apple of my eye

HÄÄJHÄÄJ! Titta hicken hiiiin tröjja ja köpte :) Tror den e sjuukt skön att springa i när det blir lite varmare ;)
Jag som inte skulle köpa någonting innan Kina :/ ,, Frissan ska jag till också & är man tjej med långt hår som vill klippa och färga så kostar det fan en förmööögenhet! iiiiiiiiiiinte roligt. + att min äckel hy aldrig vill bli bra!! Nu är det två som rekommenderat samma tabletter men då kostar det ocksååå! Ullis jag kommer va pank i Kina!
Jag & mami har suttit & ätit lite våfflor och kollat Lets dance (mest för att mamma gillart) men hejjade faktiskt på Frank, blev förvånad att han inte vann :/ Nu börjar BB igen! Jobb imorgon, känner att det väntas vår-KAAOS(!)

Kommentarer
Postat av: caroline

va fiiin du ää min vän :)

2011-03-26 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0