kort(?) & gott

Back from Bosön!
2 jobbdagar redan avklarade den här veckan! hur skönt? Utbildningen gick iaf mest ut på att man skulle få tillfälle att testa alla märkes olika modeller. Befann oss nere vid löparbanan i stort sett hela utbildningen förutom några enstaka föreläsningar. Blev rättare sagt några omgångar på löparbanan då med x antal skor på fötterna för känna & ha sig. Vissa kändes bättre än andra och självklart är det en individ fråga då skor passar till olika typer av fötter.
.
Eftersom att jag var hemma redan runt 14 så lämnade jag bara sakerna hemma för att möta upp stjärt på en promenad! Lagom stel i benen/kroppen tog vi oss runt på en trevlig promenad längs med vattnet och pratade :) Sjukt att isen redan smält och jag som var ute & traskade på isen i söndags med micke! Läskigt värre haha..
Vi avslutade iaf promenaden hemma hos stjärt där vi gymmade & trimmade våra kroppar lite haha ;)
Nu har jag badat & sträckt på mig lite, ska försöka skissa ihop en liten lathund för att hålla en liten utbildning på jobbet om det vi lärt oss på denna utbildningen & förra som jag var på för någon vecka sedan.
.
Ett + är såklart att jag lyckades få med mig 2 par jogging skor hem ;p samt lite träningskläder =) Bara att tacka & ta emot!
Har även smått bestämt mig för att införskaffa mig en pulsklocka för att ta min löpning till nästa nivå! Under dom här 2 dagarna har jag funderat över vad mitt mål med löpningen är & inte riktigt kommit fram till något då det bara är en massa snack om att springa ngn typ utav lopp. Lopp skulle aldrig funka som mål för mig då jag rent ut sagt mår psykiskt dåligt av sådant då jag har en sådan enorm prestationsångest! Gör jag någonting så måste jag.. inte vinna men inte långt därifrån! Så tror att en pulsklocka får bli mitt nästa steg. Det skulle trigga mig totalt & mina tider skulle bli bättre & bättre då jag inte skulle kunna sluta att tävla mot mig själv!
.
de jag fick från Adidas - Adizero Aegis lättviktar dojja som bara är ute efter snabbhet
..& de från Nike - Lunarglide, mängdträningsdojja som jag även har i rosa/grå

Kommentarer
Postat av: Linda Mark

Tjena tjena! kul att du tittade in! :D



vilka snygga adidas dojjor! måste köpa nya jag med, förhoppningsvis så gör skorna så att jag vaknar tidigt på morgonen och beger mig ut och springer, hoppas kan man i alla fall!



ang, tränings musik.. vad lyssnar du på annars, genre? jag kan försöka mig på att ge dig en länk av min spotify-lista..



ha en UNDERBAR DAG!

//Linda

2011-03-24 @ 12:51:41
URL: http://exlusivetaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0