ÄNTLIGEN

bra dag.
Var som sagt ledig idag & i vanliga fall är jag så jvla trött & sliten när jag väl är ledig så brukar bara ligga och dega framför soffan + en liten sväng på gymmet. Men idag började dagen med att jag & pojken tog oss in till stan på jakt efetr en fotoautomat på morgonen, när vi hade fotat oss så drog vi vidare till Kinesiska ambassaden där det va gaanska mycket folk! Men en snäll jvl gav oss hennes nummer så vi kom lite före i kön iaf vilket fortsatte med att jag kunde göra en annan människa glad genom att ge min lapp till henne :)
När det var fixat så stannade vi & åt lunch på Café 60 sen släppte han mig vid tuben så jag skulle åka & möta Stjärt! MEN haha jag satt fan & väntade på den jvla tunnelbanan i 45min tills jag insåg att jag satt på fel perrong! haha inte konstigt att den aldrig kom? Så c:a 1h efter att pojken släppt av mig så befann jag mig i Kista med stjärt det lämnades CV på jakt efter jobb åt tjejen! Jag hoppas verkligen att det blir något så starten på sparande kan sätta igång till 100%! Jag själv hittade ett par enklare svarta byxor som jag funderar på att ha på lördag när Sofi ska firas! Sen var det slut på det roliga för hundarna väntade på mig hemma så efter en promenad med dom så drog jag även ut och sprang! Så underbart väder ute + att jag sprang min lilla runda 5-6min snabbare än vad jag brukar? Som belöning blev det pannkakor och nu har jag städat lägenheten & badat för sa jag att jag ska upp tidigt imorgon med för att hämta mamma & B som landar 06:00 på arlanda!
Ska bada hundarna också så dom är fina för dom ska såklart följa med mig. Wiie så glad att hon äntligen kommer hem! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0