hatar telia hatar iphone älskar träning

Sådäär varför inte börja veckan med att betala en påminnelse på 89 spänn för en telefon räkning man redan har betalat !? Hatar Telia just nu, haft problem med min Iphone fan fram & tillbaka ett tag nu !! Tog mig även i kragen och beställde ansiktsprodukterna för fan 1700 spänn! bäst att det hjälper... Måste få tummen ur röven och ringa jannica också, vill färga mitt hår rött igen , färga(!) så det inte går bort på en gång! Funderar även på en keratin behandling! Ja ja känner för att lyxa till mig själv nu!

 

Igår efter jobbet tog jag och pojken iaf oss till Grimsta och sprang. Fyfan va sega vi va! Men vi krigade och fan vad skönt det är efter! Köpte med oss sallad och chillade hos honom. Idag är det Måndag & imorgon är jag LEDIG! Yeääjjj Ska snart hoppa på cykeln och börja pumpa till Barken ! See u !

 

När jag mår som bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0