1 juni

Hur sjukt är det inte att det är första juni idag?
Jag har liksom inte fått några sommar känslor alls ännu.. Kommer säkert bara under mina 2 veckor jag är ledig, som inte är än på ett tag....
Nu ska jag fixa i ordning mig sen cykla till jobbet. Blir ett långt pass idag.. Skulle igentligen kört 11-20 men enligt tidningen(?) idag så öppnar vi kl 10 & rean är inte klar i butiken så måste dit & fixa..
.
Igår slog vi iaf lite bollar & det känns i rygg/armar idag, fan felet är väll att jag tar i för kung & fosterland !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo gumman. Har fått världens nackspärr. skitont. Yes, du slår antagligen för hårt. Träna bara på bra bollträff. Skit i hur långt bollen kommer. Svårt för en me tävlingsinstinkt.Titta på bollen vid bollträffen, mkt viktigt. Upprepa gör samma svingrörelse hela tiden. Du kommer bli jätteduktig. Nästa år spelar vi tillsammans. Ojvad jag ska psyka dig,ler.Margareta följer med till Sthlm på lördag kväll.Sen shoppar vi i stan på söndag,skitkul. Kram papppa

2011-06-01 @ 11:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0