min lilla mamma

Vilken bra helg jag haft! :) Synd att den redan är över bara ! Måndag idag, första riktiga dagen på semestern.. Det firar jag genom att mamma är hemma & hälsar på :D Hon landade på Bromma imorse så mötte henne och B i Bromma Blocks, tog en paus på wayne's och hittade lite smått & gott som fick följa med hem ! 2 st tröjor/linnen från Twist & Tango och igår hittade jag lite fynd från Levi's b.la. :) Var i Kista igår & kollade på Harry.P med Micke , Ullis & Louise. Aldrig varit ett "fan" av de filmerna.. men den var la bra..
När vi kom hem idag så drog jag ut och sprang en runda & nu sitter jag här i morgonrock & smuttar på lite skumpa haha bra återhämtning ;) Ikväll blir det troligtvis middag ! Vet inte vart bara, ska söka runt lite nu ..
.
drinkar från i lördags, fan ser ju riktigt smarriga ut! törstig blir jag iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0