jag ska måla hela världen

Bra start på dagen! Har iofs bara gått ner & satt igång 3 tvättar och rastat dogsen! Ligger i sängen nu med en kaffe och njuter av att vara ledig idag! :) Ska väll träna lite också, tänkte dra till gymmet. Därefter kommer Ullis och plockar upp mig så ska vi ta bilen till mitt nya favorit söder och ha pickinck! haha gillar att hon är hemma från Kina igen =)
Annars så har jag kommit på att det kliar i mina fingrar, är så sugen på att köpa hela panturo hobby och måla hela världen!
En annan sak jag och Carro diskuterade på jobbet igår som ger en lite smått med ångest är att det faktiskt är 14 JULI och jag har inte njutit ett dugg(!) av att det är sommar... är det ens sommar? tror jag missat det! Har iaf 2 veckors ledigt snart så får passa på att njuta då...
Ytterligare en sak är att mitt lilla öra bara dunkar & dunkar, pluppen försvinner in i örat liite mer för varje dag.. hömmm hittade nå tabletter i skåpet som ska dämpa inflammation & smärta så får se vad som sker!
nej nu ska jag ner och hämta upp tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0