Montazamiiii

det gick finnemang att träna idag. Sprang 1mil enligt löpbandet & 1,2 enligt Nike+ :) Efter det körde jag styrka ben,mage,rygg & armar ja typ allt i 1h :) Sen vet jag inte men när jag stod i duschen fick jag sån jävla yrsel så det var bara att hoppa ut med schampoo i håret & lägga sig i soffan! Vätskebrist typ? vet inte mamma babblar om att hon & morfar har lågt blodtryck också jaja jag lever ju iaf & nöjd med dagens träning! =)
.
Mamma dör ju typ för Maria Montazami haha & jag dör för hennes döttrar Hanna & Sara haha nördar vi är! Såg iaf på ett klipp då dom visade hur de lockar sitt hår med samma locktång som jag har då dom också tycker att lockarna blir för starka om man använder den som man ska göra.. Så testade deras knep och det blev ju riktigt bra ! Då gjorde jag snabbt & slarvigt.... Gjorde även en likadan liten söt skål som dom har sina smink borstar i ! HAHA copycat linn :p Nu ska jag äta ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0