love training

Bara tanken får mig på så otroligt dåligt humör, önskar att jag kunde koppla bort det men går fan inte.
Köpte iaf med mig lite nya plagg som jag kan visa upp på gymmet imorgon så det fick mig på bättre humör :) Tänkte på det, igår i Vby C . Har inget sug att köpa vanliga kläder... fattar inte vad som hänt (säkert för att jag aldrig orkar göra ngt spec när jag väl är ledig längre) men träningskläder i all ära!
Visar imorgon för fan vad jag längtar ! Blir nog bodypump 1h följt av milen ! Innan det en celsius så klart ;)
Om jag kunde trolla så skulle jag trolla mig till den där toppen.
Där skulle jag skrika så högt jag kunde, bara rakt ut för att släppa på massa man har inom sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0