kaffffffffe

wääääj typ haft stjärt hos mig här på datorn typ hela dagen(?) haha klagar inte! riktigt trevligt. Kan inte fatta att hon snart varit borta i 1 ÅR! Min stjärt, snart är hon HEMMA!
Sitter & dricker kaffe nu efter maten. Vad vore livet utan kaffe? Herregud vill inte ens veta!
Jag som aldrig kollar på tv... Om det inte vore för MTV men nu så har dom tagit bort MTV från mig WHYYYYY? Vad har jag gjort!? Så nu har jag tv men ingen mening med den :( ...Och Pojken är på innebandy & tränar & har sig. Han fick hoppa in och spela lite på deras match i tisdags! roligt för hnm som varit skadad i fan mer än 1 år nu ! Pojken då naaaw...Och nu ska stjärt dra iväg till outlet, fy vad jag vill vara hos henne nu! Sitta i bilen & sjunga till vad som helst! Vi leker med livet och aaaa ohh vad jag längtar tillbaka! hoppas hon hittar mina coverse jag vill ha! hoppashoppashoppas.
<3

Kommentarer
Postat av: Bojan

TAck! Jag blev så himla glad! :D Jaha se där! ;)

2011-01-27 @ 21:37:47
URL: http://bojans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0