irriterande

Min kropp skriker efter sömn men jag kan inte somna, samma visa igår. Ligger och vänder på mig om och om igen, grubblar & funderar. Kan inte slappna av. Sen på jobbet är jag hur trött som helst. Långt pass i morgon men sen är det ju faktiskt helg och jag är till och med ledig! Ska ut med Sofi & lite vänner till henne på Lördag, mat + utgång. Men på dagen ska jag vara bosatt på gymmet, fan vad jag ska träna. Ge mig Lördag! Kommer bli en bra dag.
Skulle vilja ha sömnpiller. Känns som jag nästan alltid har svårt att somna, sjukt vad jobbigt det är! Micke säger att jag måste lära mig att slappna av, men det är lättare sagt än gjort. Kan inte, vet inte hur man gör.. Men blunda bara och sluta tänk! Vadå sluta tänk? Man kan inte bara sluta tänka...
Nej, åter till nytt försök. Längtar tills att morgondagen är över.. Känner redan hur ont i ryggen jag har, hur fötterna värker, hur benen håller på att vika sig, hur ögonlocken sakta kämpar sig nedåt, hur man kollar på klockan utan att det händer något. Säger inte att jag ogillar mitt jobb för det gör jag inte. Vissa dagar är bara så mycket segare än andra. Hoppas på att dagen i morgon går snabbt!
Nu när jag skrivit av mig lite kanske hjärnan kan slappna av lite iaf.... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0