SHANGHAI?

Har seriöst inte sovit så bra som i natt på jag vet inte hur länge sedan.. Tog mig ner till gymmet & sprang milen följt av ytterst lite styrka. Nu har jag badat & hunnit få i mig 2 koppar kaffe.... så kan väll räkna med att det blir 5st idag iaf.. Dricker så jvla mycket kaffe just nu så det kan inte vara bra...? Ska bege mig mot city om si så där 30min..
Så härligt väder ute, förutom isen då... Ska iaf strosa omkring i min nya jacka today, tycker att det är dags nu. Trött på tunga vinterjackor. Något mer jag bestämt mig för är att Shanghai blir av. Har jag bestämt mig för något så blir det så, så är det. Om jag inte åker till Kina (Shanghai) & besöker Ullis så kommer jag ångra mig sjukt jävla mycket. Tror inte heller att det är 100% säkert att jag någonsin kommer besöka den staden om jag inte åker nu.. Jag har rest mycket, men på något sätt så känns Shanghai så jävla udda. Man kan oftast ana vad som väntar en när man sitter på planet men Shanghai.... Hur fan är Shanghai? haha det återstår att se! Försöker få pojken till att det kan vara som en "alla hjärtans dag present" till varandra fast vi öppnar den kanske i slutet på april ;)

optimist, javisst! Kanske inte blir jackan idag ....... fast JO. tjocktröja under & fet halsduk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0