ordbajs

min blogg har blivit så jvla rolig viiisst?
har aldrig något att skriva nu för tiden.. jobbar bara, som sagt skönt schema kommande veckorna.
Men hey.. faktiskt ledig idag (behövs!). har e del att fixa + att jag måste ha en dag på att avreagera mig på..... Kylskåpet står tomt, spysjuk pojkvän, måste städa & fixa så det är fint tills mami kommer hem imorgon ;)
Började med en långpromenad med hundarna iaf, fint väder men SATAN I GÁTAN VA KALLT!
Måste köpa massa äpplen också så man kan påbörja "äppel dieten"......

BTW så älskar jag p!nk - fuckin perfect . 


Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha då? :)

2011-02-25 @ 10:43:14
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0