grow u p

som ni kanske vet så har pojken varit spysjuk x antal dagar & idag kom det! Jag åkte till jobbet imorse, jobbade 1h innan jag drog hem igen. Kändes inte alls bra, nu är jag glad att jag drog hem för jag skulle aldrig pallat hela dagen... Sovit sen jag kom hem. Jobbar helgen men får se hur det blir. Blir kanske hemma imorrn & jobbar söndag (på min birthday!) eller så jobbar jag hela helgen beroende på hur det känns imorgon... Känns så elakt att vara sjuk på helgen för folk behövs verkligen. men what to do?
Mami kom hem idag men ska va hos B så hon inte blir sjuk inför Bali på måndag. Förstår dom men har ju saknat lilla mamma så & som sagt på måndag åker hon igen buuuuuu :(
Det enda positiva med det här är att dieten håller i sig if u know what i mean eeeehehehe. För jag äter ju ingenting i vanliga fall & om jag hade gjort det så hade jag inte blivit sjuk. asssssooo baahh o r k a r  i n t e.
.
Vill bara avsluta med att säga att jag ÄLSKAR DIG SYSTERYSTER! Jag förstår att det är tufft nu samtidigt som jag aldrig kommer förstå precis hur kasst du mår! Men oavsett vad så är jag 100 på att du grejar det här för det är sån du är! 1 kvar nu.... 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0