FOREVER 21

Herregud vad jag sovit! Sov fan hela dagen igår & vaknade vid 08 imorse, la mig i soffan & klickade igång O.C som fortfarande spelas på TV'n! Ibland är boxar det bästa som finns! Önskar att jag hade hela One three hill också..
Idag har jag bakat,bakat & bakat. Mest för att ha något att göra.... Va hemma idag för att vara på den säkra sidan! Imorrn ska jag till jobbet igen =)
.
Jag har känt mig som ett litet barn de senaste dagarna. Längtat till min födelsedag på ett sådant sätt som man gjorde när man var yngre. Vet inte varför, 21 innebär inte något speciellt här i Sverige men ändå känns det så mycket bättre att bli 21 än vad det kändes att bli både 20 & 18... 21. Känner att det kommer bli mitt år. Skulle kunna tänka mig att stanna tiden här ett tag, stanna tiden på 21. Tänk att om mindre än 20 år är jag 40! Fan va hemskt! nej fy 21 gillar vi! inte 40... inte ännu... nejnej

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaa 21 is the year!!! :) Jättemkt grattis till dig idag fina du!! :) <3<3

2011-02-27 @ 04:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0