+ BANAN

Löpningen hem efter utbildningen gick bättre än förväntat.. Var så jävla trött innan så 0 motivation men det gick, och det gick bra! Nu ligger jag i sängen och myser. Är lite smått ofräsch drog av mig springkläderna & på med nytt inför gymmet! Ligger & dricker en naturdiet shake som jag mixade banan i, såååå mycket bättre! Annars är det ju faktiskt skit äckligt! Nu funkar det galant & jävligt mättande :p Sen får vi inte glömma kaffet, den satt mer än perfekt nu =)!
Eftersom att det gick så bra att springa så ska jag ner till gymmet om ett tag & köra lite extra + styrka. Guuuud vad jag mår bra av att träna! LOVE LOVE LOVE
fick ju hem 2 linnen igår också som jag ska visa hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0