DECEMBER 5TH

O H  M Y  F U C K I N G  G O D... Jag har velat det här så sjukt länge och nu är det dags!! Blev åter igen en sväng till jobbet imorse för att lämna nyckel! Följt av vällingby för sista shoppingen inför resan och en snabb lunch med pappa! Håller på med packningen men måste ta pauser för jag får så ont i magen! haha samtidigt som Akilles hoppar omkring i sängen som gör att jag inte kan göra annat än att pussas & kramas med honom istället! Måste erkänna att tårarna kommer när jag tänker på hur mycket jag kommer att sakna honom, min älskade prins!! Så är det alltid, han förstår ju liksom inte! Vill bara att han ska förstå att jag kommer sakna honom skit mycket men kommer tillbaka!! Men som sagt han förstår ju inte...
Och min fina pojkvän som jobbar till 20:30 ikväll & tidigt imorgon igen! Gud jag kommer inte kunna släppa taget om honom.. Usch vad jobbigt det kommer bli men tyvärr så kommer det här äventyret va över så snabbt så gäller att njuta fullt ut och ta vara av varenda liten sekund!! Snart är jag hemma igen och då väntas nya planer! Nej jag måste ta en stor paus nu från allt fixande & gå ut med hundarna <3 Längtar tills M slutar ..
Allt är mer el mindre klart förutom koden till ICA kortet som inte kommit ännu ://
.
Norge i sommar MYSMYSMYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0