soldansen ngn??

Vi ar pa landet och allt ar segt alltsa internet och det regnar hela tiden! haha men vi star ut. kan inte skriva sa mycket om ni ska fa hinna se nagra bilder eftresom att det tar san lang tid! Det var en vecka sedan som vi akte.. snabbt det gar, herregud

Hot water beach. OM det regnade? Goooodbye white shoes! Man kunde grava sin egna lilla pool med varmvatten (var typ en vulkan under? haha)





Idag pavagen hit till Waitomo. Vad tycker du farsan? Nastan som Orsa va?;)



Bron jag hoppade pa for att se om den holl haha

Min blixt gjorde ljuset, det var annars backsvart!! lite sma panik..


Stannar bara har 1 natt sen vidare till Rotorua!
Patrik, vi missar typ Hobbiton staden :( Om vi inte stannar forbi dar en svang imorgon! Men tror inte det..
Asso jag fattar inte hur folk kan bo har?? Om man inte ser kossor och far i 2h sa ser man berg och skog! Sen kan det komma en liten stad som man aker forbi pa 1min MAX. haha men fint ar det. De rekommenderar typ ngt att se pa varje stalle man hamnar! Men nu idag ska vi mest chilla.. Forsta gangen jag och Stjart fatt ett eget(!) rum! sjukt skont haha! 8,30 gar bussen imorgon, langsta sovmorgonen hittils pa resan typ?
Kanns som att vi nu kommit in i tiden !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det värme trots rengnet ? Är det regnperiod nu ? kram

2011-12-14 @ 07:57:22
Postat av: syrran

Ha ha jag döör, vi e på Koh Samui jetlagade och gissa vad?? Det SPÖREGNAR!!! Ni har iallafall lite sevärdheter..Här börjar de ladda med sandsäckar känns ju lovande...(för att stoppa regnet Linn..)



Ha det bra era små Hober!

2011-12-16 @ 04:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0