TAUPO

SKIT NZ! Klockan ar snart 01:30 har och jag sitter i receptionen pa base & vantar pa carro hahah! Tankte lagga upp bilder fran varan typ forsta? soliga dag men datorn strejkar sa kan inte fa in nagra bilder!!! Ni far se imorrn kanske... ANYWAY vet ni vad jag gjorde idag nar carro var pa annat aventyr? Jag impuls hoppade bungy hahah 47m och vet ni? Jag har aldrig varit sa radd i hela mitt liv, madde seriost daligt flera timmar efter och kopte varken film eller bilder for att jag ska vara tvungen att hoppa i Queenstown ocksa! Den ar hela 134m ...... Tror att det ar detsamma, ar ju steget ut som ar varst liksom. Fyfan vad ackligt!!
Vi ar iaf i Taupo nu och hittills det basta staller pa nord on!? Helt klart har vi vadret att tacka menmen.. Trist att jag inte kan lagga in bilder varken fran idag eller fran nu ikvall... Far helt enkelt bli en bild bomb sen!!!!
Jag tror jag ska upp till rummet nu,, skulle igentligen pa ett litet aventyr imorgon redan kl 05:00 men blev installt pga regn imorgon! For ovanlighetens skull...
AJA bilder kommer sakert imorgon, tusentals om datorn tillater!! See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0