PACKAR

Usch kommer aldrig tycka om att packa ! Specielt inte när man bara har en rygga på 60L att packa i som helst inte ska vara i närheten av full!
Kommer man använda långklänning? Känns skönt att ha med sig... 1 eller två koftor? Hur många linnen ? Jag VET ju att även fast man säger att man inte ska shoppa under resan så är det självklart att man enkelt utan problem kommer lyckas fylla väskan med nytt!
.
Ikväll blir det roligheter med mina älsklingar med start på något karaoke hak vid odenplan haha herregud hur ska det sluta? Fina Elin fyllde ju som sagt år igår och imorgon fyller fina Hille år! Två personer som betyder sjukt mycket för mig!! Ikväll är nog sista gången vi ses innan jag drar så ska se till att ha kul till 110.
Först ska jag hämta upp brorsan & ta oss till jobbet för ett sista hejdå + att fixa lite mer hockeyprylar följt av att lämna dogsen hos B !
.
Jag, Hille & Elin - Taggar inför vår studenskiva -09 <3 FINA TIDER

Stort Grattis även till lyckosten Ullis som fått lägenhet vid hornstull!!!!

Kommentarer
Postat av: U

Taaack!! :D

2011-12-02 @ 16:21:36
Postat av: åsagåsa

det hade du oxå kunnat haft men det sööög hette det ha ha!

2011-12-02 @ 21:19:49
Postat av: JOSEFIN

Hej! vad kul!!

Oj vädret..det är jätte jätte olika. Idag är det supervarmt och man kan inte ha något annat än bikini typ, medans det för nån sen dag var rätt kallt och man behövde långärmat. Det är för det mesta varmt nog att köra på barnbent, kanske leggins är bra ibland. Men för de mesta är det ju sommar här nu, så packa efter sommar väder. Jag tycker peronligen att jenans är för varmt, iaf på dagarna, vilket väder det än är, kvällar är ok! Men va berädd på skiftande, vädret i nz är inte att lita på, en sekund varmt, andra blåsigt och kyligt. Kvällarna kan bli riktigt kalla faktiskt nu när ja tänker efter =)Packa några varmare kläder, men mest sommar, och glömm inte flipfloppsen, nz´s national sko ;)

2011-12-03 @ 03:46:03
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: Linn

Åsa jag va ung och dum! :(

2011-12-03 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0