ont i magen?

Var jätte mysigt hos brorsan & vickan igår med små tjejerna! Senare tog vi bileni rusket vidare till Riala & satt uppe och pratade om allt! Nu har vi ätit, myst & pratat massa mera! Ska hjälpa till med lite grejer innan vi beger oss hemåt! Gud, börjar få ont i magen & lite smått stressad för saker som borde fixas osv.. Känner att jag inte kommer hinna riktigt allting men vad gör det igentligen? Ikväll funderar jag och M på att ladda ner & köra Vampire Diaries marathon som sista mys tillsammans!! Imorgon jobbar han så då MÅSTE jag bli klar med packningen samt hinna med sista fika med fina vänner! På kvällen om jag har tur så kan det nog bli den coolaste "sista-kvällen-grej"!! Håller tummarna.. Sen är det the Day.!
2 nätter kvar.. Två jävla nätter haha gud vad sjukt!
Snattade en mysig bild från syrrans dator på deras hus från förra? vintern.. Det är 4 december och strålande sol utanför & inte i närheten av någon snö! Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta när det ryktas om att snön ska dyka upp nu på tisdag?? Jag & stjärt kommer säkert bli sittandes där på arlanda med inställda flyg pga snökaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0