NEVIS BUNGY, QUEENSTOWN

FINALLY!
OM jag tvekade? Det var sa nara att jag bangade haha men i did it! Skulle inte kunna fortsatta resan om jag inte gjorde det... Steget ut ar verkligen omanskligt skrammande men faktiskt sa fort man tagit steget sa ar det grymt.. Nu efterat skulle jag kunna gora det igen men inte de sekunderna (host minuterna) som jag stod dar uppe..

For ovrigt sa kom vi fram till Queenstown idag, tiden gar sa fort.. Vi ska stanna har i 1 vecka forhoppningsvis om vi lyckas fa boende over nyar. Gillar det starkt redan! Kanns som att tiden bara kommer rinna ivag och att vi snart sitter pa planet ivag fran NZ vidare mot Australien.
Sag att det fanns en tattoo studio har i krokarna.. sugen! Ar val solen som kanns lite ivagen?? Men det gar ju faktiskt att skydda! Kanns ju anda sakrare har an i Thailand ;) fast billigare dar saklart...

 


Kommentarer
Postat av: Mams

Häftiga bilder :) Jag fattar inte att du vågade... så högt! Du är så cool!! Puss puss

2011-12-26 @ 09:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0