PÅ HYTTA

Jag ælskar semester!! Sjukt ju, 1vecka till hade varit perfekt! Å vad jag ångrar att jag inte tog 3 veckor.. Men jag har verkligen njutit de hær dagarna!! Och tænker njuuta de sista dagarna också! Mår SÅ BRA.
Det enda som ska bli skønt med att komma hem till verkligheten igen ær væll træningen & kosten! Ætit som en hæst den hær semester och tænker æta mig full tills den ær slut! Taggad infør att bli super fit till vinter, visst stjært ;) ? Såhær ser det iaf ut på hytta (pojkens land) OOOM jag gillar det? Imorgon blir det nog en tur med båten :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo min sköna ! Nice place, förstår att ni njuter i fulla drag. I morrn åker Patrik hem, kommer bli ensamt, lovar ! Vi har haft jättebra tillsammans. Va rädda om er, love you ! pappa o Patrik

2011-08-03 @ 21:08:49
Postat av: syster

Va fint det är! Men du..det är normalt att äta sig mätt u know...kram!

2011-08-03 @ 22:54:58
Postat av: mamsen

Du ska få receptet på tonfisk, majs,lök och kidneybönor... mmm jättegott. Äter det typ varje dag i Liberia. Ska jag beställa Linas matkasse till dig? Vi syns på måndag :))

2011-08-05 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0