motivationen tillbaka

Efter jobbet idag så drog jag bara snabbt hem och bytte om till träningskläder. Drog ner och mötte stjärt på gymmet! Det känns bra nu, motivationen är tillbaka!  Vill bara tränatränaträna. Ska köpa jordens kanske snyggaste träningsväska imorgon också :) Jag som verkligen behöver det, som har 10sek till gymmet och alltid duschar hemma haha men den är så SNYGG.
Från och med 1 sep har jag nytt schema & då kan jag träna nästan varje dag om så önskas :)! + att kosten ska skötas! På ett bra sätt..

Nu ska jag lyxa till det med att släcka ner & somna! Helt slut! Jobbar 09-20 imorgon.. Efter det ska jag hooka med Ullis så har ju något att se fram emot iaf! Dogsen träffar jag imorgon också! Saknat dom, varit ifrån mig hela helgen :') Tack B.


kom igen nu träningsvärken, du är så välkommen till mig imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0