fotboll

Ändrade bullar! Hade tänkt att bara leva på gymmet idag men det slog mig att det var allt för länge sen som jag träffade syrran & gänget. Så när jag vaknade imorse packade jag bara in hundarna i bilen & brummade iväg till Norrtälje. Spelade fotboll med Iggy (i kens djurgårds kläder,som faktiskt klädde mig?) och sen kom även Big brobro över med små tjejerna också så det blev en hel dag med alla mina syskon barn :)
Har ändå slarvat så mycket den här veckan och knappt rört på mig så bestämt mig för att börja på Måndag istället. En "slarv" vecka efter semestern är kanske ett måste?

blev lille lilly som fastnade på bild denna gång <3
..& Ken stod för maten (såklart) som alltid är GRYM!

Kommentarer
Postat av: syster

ÅÅå vad vi älskar dig , det e så mysigt när du kommer hit!!

(glöm inte kavajen i morron! Puss

2011-08-11 @ 23:12:59
Postat av: Anonym

Glad att du träffar dom ! ring mig, behöver hjälp med post och vattning om du har ngn tid ! kram pappa

2011-08-12 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0