vi lever

hinner inte blogga nagot.. full rulle har och vi gillart!
Sjukt att vi snart ska hem... buuuuu. Vistelsen i Beijing gick sjukt fort och vi besokte muren + den forbjudna staden vilket va riktigt fint ! (mamma du skulle vant eller kravt att du skulle fa ga upp for bergen haha, man fick aka ngn liten lyftkran hela vagen upp till toppen for att komma till muren).

ANYWAY kan inte beratta allt! Har shoppat galet , vet inte hur ja ska fa med mig... ligger i nulaget pa 7 converse... micke maste ha kopt typ ett ton t shirts.. och massa mer.
Nu ar det onsdag igen vilket innebar Ladies Night! Sjukt lyckat senast sa vi kor igen hihi.
Vi maste fixa oss nu !!



Beijing



Pavag upp till Muren




Forbjudna staden

Vi slangde i lyckopeng baklanges for systra miii


Back in Shangahi!

Kinesisk tradgard

lata



sry Asa men alla festbilder har Ullis! vet att det ar dom du vantar pa haha Nu maste ja sminka mig! Snart aker vi hem faaaan va tiden gatt fort !!! Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


Kommentarer
Postat av: Mams

J-a tur att du hörde av dig.... var på väg att kontakta UD... och du får inte åka såna där grejer på linor rakt upp i himlen... dom kan ramla ner... kom hem nu, puss. Men ha först skitkul dom sista dagarna ;)

2011-04-27 @ 19:32:25
Postat av: syrran igen

Vilka bra turister ni är jag är imponerad!Och så vill jag oxå ha coola tshirts och rosa converse ha ha!Skönt att ni var ensamma på muren! Tack för att ni slängde lyckopeng för mig! love u puss ps jag mår mycket bättre!!

2011-04-27 @ 19:53:04
Postat av: Anonym

Glöm inte sandaler till papsen o en snygg china t-shirt xl. kram

2011-04-27 @ 22:28:07
Postat av: linn

mamma> det var nara att jag stannade kvar vid bussen (som med pyramiderna haha) men tog mig upp!



syster> vada roooooosa



pappa> storlekarna har ar inte som hemma, jag sjalv har xxl ! =)

2011-04-28 @ 04:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0