protein-smooothie

2 ägg, kaffe & en protein-shake!
Sanningen är att det inte finns goda protein-shakes.. men med banan & hallon i så blir det muuummmma!
Blev lite kondition & styrka på det denna fredagsmorgon. Va sååå nära att jag stannade kvar i sängen istället men nejdååe.
.
Igår såg vi filmen "The Fighter".. Jag hade för höga förväntningar, blev lite besviken men den jobbade ikapp det i slutet på filmen annars var den rätt seg i början..
.
Brännsåret börjar bubbla upp sig till en fet jvla vattenblåsa, EUW! Hur ska jag klarar att låta den vara? Jag kånkar & bär hela dagarna, att låta en stor vattenblåsa mitt på handleden vara,, hmm återstår att se!
.
jag & stjärt tänkte plugga lite inför högskoleprovet men det gick sådär va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0