H'lsning fr[n Shanghai!

Flygresan gick hur smidigt och snabbt som helst! Sitter ute pa terassen med stralande sol med en varsin kall bira!! HEJ SEMESTER. Ska snart in till ett centrum och chilla pa starbucks.. Klockan ar bara 14 har sa vi blir ju nastan vakna i 2 dygn haha bra tagg..
Imorgon kommer jag krama min Ullis om det inte blir idag ....
Vi har det iaf underbart och hamnsat i trygga hander hos Janne, Tina och Liam ! Nu..... BIRA
ps. tycker redan att micke fatt farg.. sa jag kontrar nu i solen utan faktor, bra va maaami hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att resan gick bra. Fantastiskt att du kan skriva och berätta direkt !! Ha det trevligt. Kram pappa

2011-04-18 @ 08:09:58
Postat av: Tess

Ååh vad härligt! Jag blir sjukt avis!

Ta fram sololja gör allt för att vinna ;)

Kram/Tess

2011-04-18 @ 14:25:47
Postat av: Mams

Var försiktig i solen!!! Inte kul att behöva gå med heltäckande och hatt resten av tiden... Saknar dig <3

2011-04-18 @ 20:41:32
Postat av: Carro

åh vad avis jag blir!!!!

2011-04-18 @ 21:03:27
Postat av: Syrran

Ja hon bloggar!! Erkänner..kan ingenting om Shanghai.. Men jag är ändå avundsjuk!! Men en bästis, sol, bira och shopping det måste ju bara va bäst! ( ja ja Micke du oxå ha ha) puss till er båda! - kan inte Micke gästblogg lite?! Kraaaam

2011-04-19 @ 06:13:08
Postat av: Bror

JA!! Låt Micke gästblogga!

Ha de king.

2011-04-19 @ 08:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0