wherever you will go

träningen gick kanoners :) har liksom börjat med att nästan bara köra "konditions" liknande samt att enbart träna kroppen utan vikter. Liksom blivit rädd för det där med muskler... fråga inte men vill få bort det, hatar låren and my arms..
När jag kände mig klar för dagen plockade jag fram sånt som jag levt på när jag fått mina ryck om att gå ner... Så nu är det framme igen ! (men nej pappa jag äter "mat" också...) TYP hähähähähä!

Nu kom jag precis hem från Vby, drog en liten fika med mina körvar elin, finen & joss. Fick även se en snabb skymt av hillgur som jag SAKNAR! Träffade även på en Linda och pratade lite halloween planer med! Men som vanligt så är det så mycket lättare att snacka om det än att utföra det ! vi får väll se ... litar på joss ;D

Kommentarer
Postat av: joss

moahaha och jag litar på dig! ;D

2010-09-23 @ 22:46:34
Postat av: nea

Och jag litar på er hihiih :D

2010-09-24 @ 09:26:29
URL: http://linneafkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0