skakis

Alltså shitt säger jag bara, körde Bodypump imorse & självklart så som jag är så tävlar jag mot alla även instruktören och var ett tag sedan som jag körde det så mina ben skakade hela timmen och även när jag kom hem haha min kropp har verkligen fått kriga ! undrar hur det kommer kännas när man ska upp ur sängen imorgon? smärta .
Idag ska jag iaf få träffa den lilla tösen hihihoho längtar (: Min sista lediga dag idag på semestern så ska bara sitta hemma och nöta oth avsnitt! LOVE IT! Laddat ner alla 6 säsonger så har lite att göra ;)
Vad tycks om min fina vattenflaska jag köpte på VS? jag gillar den starkt iaf =)
jag kan inte sätta ngt i mitten längre & inte heller hoppa ner mer än ett hopp... skit irriterande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0