rolig tjej

jag kom hem måndagsmorgon och jag har inte gjort annat än att slappa/sova typ, snacka om att ta vara på ledigheten.. men antar att det är tidsskillnaden som fortfarande spökar? på mornarna skulle jag kunna sova hur länge som helst! samtidigt som jag inte är ett dugg trött på kvällarna.

Vaknade lite smått imorse när M sa hejdå, sen vaknade jag igen runt halv 11 då var han tillbaaaka (: men skulle bara duscha snabbt efter sin rehab så sen drog han till jobbet snabbt igen buhu stackars mig liksom.
Igår var jag iaf på gymmet en sväng, kändes skönt. Ska ta en hejdundrandes lång promenad med hundarna snart när jag piggnat till lite..
Igår var jag & pojken på bio och såg "grown ups" det var en sån film som var rolig i varje mening som sas genom hela filmen :p folk utan humor ska nog skippa den..
ps. faster Linn väntar på att lilla Lilly som är 4 dagar över tiden ska komma nu ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0