på andra sidan jorden

fan vad jag grubblar, inte undra på att min hy blir sämre & sämre.. Tänkar på mina vänner Carro & Ullis.. Mellan dom är det 12h, och mellan där vid 6 så är jag... carro åt ena hållet i USA och sen Ullis i Kina, Känns konstigt att inte ha någon av dom lite närmre :/  Önskar att jag hade pengar så jag fick åka till carro igen.. & även så jag fick ta mig till Kina en tripp också.. Men nu har jag inte det för ska spara allt (tills ja får en lägenhet). skitsamma...

NU SKA JAG TIL GYMMMMMMET ! LOVE!! SKA FAN TRÄNA HELA DAGEN !

jag en gång i tiden tyyyp 2 år sedan i think ? När jag hade testat livet som brunett & inte gillat det sådär jätte mycket , här är jag påväg att bli blond igen, tog ett par omgångar hos frissan för att inte slita för mkt på håret.. försent kanske skulle jag säga :/ men gillar den här färgen... frågan är skulle jag våga??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0