LILLY

PÅ GÅNG! snart är lilla Lilly här hihi kanske ikväll/inatt, eller imorgon.. får väll se när lilla fröken har lust att komma (: Det bästa med små bebisar är att man kan köpa massa små gulliga kläder!
..& eftersom att jag tänkte gå ut ikväll men skiter i det pga huvudvärk som aldrig ger upp så shoppade jag en finfiiiiin pälsväst & ett gulligt "pannband" ist (: hade ju ändå gjort av med pengar på krogen höhö 8)
Men innan det var jag & Micke på Grimsta och kollade på fotboll , känns så konstigt.. typ som att jag fortf tillhör laget att jag bara skulle kunna komma och träna när ja känner för det, har typ inte helt fått in att jag faktiskt s-l-u-t-a-t fast jo men ändå...
Igår hängde jag med papsen till Riala och hälsade på syster & gänget =) Mitt hår har kliat sen dess eftersom dom hade löss! Men kramade dom ju inte ens så säkert bara att man inbillar sig.. hoppas jag!

 

skit trist inlägg? men är skiiiiiiiiiiiiiiit hungrig & dumma huvudet :(


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, kommer du ihåg uppförstorade lössen? XD Eller kan man kalla det löss ens?! ;D Hoppas du klarar dig!!



KRAMIS!

2010-09-04 @ 20:07:19
Postat av: linki :)

du tillhör fortfarande oss på något vis :) vart har du köpt din pälsväst? är också sugen på en men vet inte vart man kan hitta fina.. hoho :) <3

2010-09-05 @ 11:02:17
Postat av: Anonym

Har inte du shoppat tillräckligt i USA? Jag ville me ha den :( . Dra INTE hm några löss, jag orkar inte det en gång till. Det tillhör småbarns livet på något sätt.....

2010-09-05 @ 11:37:38
Postat av: josskoss

blev glad när du sa att du sakna fotbollen, vill ju att du ska börja igen, skulle va galet kul! :)<3

2010-09-05 @ 15:19:48
Postat av: linn

haha JA Ullis usch, hoppas jag klarade mig.... köpte min på mq ;p



mm de skulle va kul men skulle aldrig funka pga jobbet men vem vet kanske börjar i hby o knegar på om det skulle funka med jobbet haha-ha SAKNAR ER SÅ SJUKT, tror det är det, inte själva fotbollen utan ER <3

2010-09-05 @ 20:22:22
Postat av: josskoss

aa jag förstår hur du känner dig! vi/jag saknar dig med! ;( men som sagt skulle va galet kul iaf! :)



sen när vi blir gamla o grå så startar vi korpen!

2010-09-07 @ 16:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0