LIKE A STAR

Kan inte sätta fingret på vad det är men känns som att resan till Carro fick mig att på något sätt växa, fick mig att förändras vet inte hur vet bara att jag är redo för så mycket nu. Redo att flytta hemifrån, redo att klara mig själv . Vill ha mitt egna boende som jag får fixa helt hur jag vill, göra det till mitt. hem till mig (till oss?) .
Frågan är bara när, går inte bara på en dag men vet att den dagen snart är här. Det är inte det att jag tröttnat på att bo hemma utan att jag är klar.. redo för nya äventyr. Jag är en sparare, alltid varit & kommer nog alltid att vara. När jag började jobba började spara till USA resan med en gång, nu har jag redan börjat spara- till vad vet jag ju inte riktigt ännu, kanske till den blivande lägenheten? För OM jag skulle flytta så skulle jag aldrig flytta utan att kunna köpa möbler med detsamma osv.. eller kanske till att resa? men det skulle inte bli förrens isåfall nästa vinter & så länge är jag 99,9% säker på att jag inte kommer bo med lilla mamma.
låten som spelas mest just nu;

Kommentarer
Postat av: Mams

men 0,1 % chans kvar :)

2010-09-04 @ 09:06:55
Postat av: linn

yepp =)

2010-09-04 @ 17:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0