jabbadabbado

pust. Helgen är över! ja alltså det tar ganska mkt att jobba helg, kunder tror liksom att bara för att det står intersport på ens tröja så har man 8 armar och 8 munnar.. Direkt efter jobbet idag så drog jag ner till gymmet, blev rätt hårt så nu är jag sådär skönt jvla slut!
Igår hängde jag & micke med bror, thess & hanna det var mys, helt perfekt :) Nu ska jag bära med mig mina ben & slappa lite i sängen tills mamma ropar att maten är klar! ibland är det skönt att bo hemma fortfarande....

köpte äntligen(!) en klädhängare igår, inte som jag hade tänkt mig men det duger, bättre än att kläderna ligger på golvet iaf! ska bara försöka bli av med skrivbordet & min feta plåtburk till dator så det blir lite mer plats! men det får fixas imorgon om jag orkar för då är jag  l e d i g . ska eventuellt träffa Camilla & Karro också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0