helgen

I lördags var på kalas hos bror eftersom han fyllt 23 barre (: De va mys, fan va man käkade den dagen , fortf mätt typ.. Efter det gick vi vidare till simhallen för att hejja på tess när hon lirade basket ;p haha stackars motståndarna :p sen strosade vi runt 1h i vby fick en jätte fin väska och la undan etet par stövlar jag köpte dagen efter , gryyyyymt fina(!) :) Kvällen spenderades hemma hos bekanta till mickes familj, mysigt förutom att de hade katt.. vanligtvid brukar jag inte reagera såååå mkt men inte den här gången ..

Igår vaknade vi upp rätt tidigt, gjorde pannkakor till frukost & drog senare till Täby en sväng där jag hittade skit snygga byxor(leggins) vet inte as balla iaf ;) går bra med mitt "hålla i pengarna" haha.. Tog även sväng förbi Riala & hälsade på syrran & com. :) sen drog vi tillbaks till Täby för att se när hans lag lirade innebandy match, gick dock inte alltför bra ...
Idag, nu ska jag träna! Ja det är ju måndag ! =)


Kid Cudi - Erase Me LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0