FFFFFFFREDAG

..och inte vilken fredag som helst utan det är ojämn vecka vilket innebär att även jag har helg, 3 dagar till och med, sweet ! + på kanten att man börjar 13, satte klockan på 09 så jag skulle hinna slappa på morgonen, kollade lite oth åt frulle, tog en promenad, ansiktsmask, musik (fall out boy) och sånt där mys bara (:
nu ska jag fixa det sista innan jag ska hoppa in i bilen & köra till jobbet, imorrrrrrrn är jag ledig(!)


var så nära att ringa frissan o boka tid för färgning, men bestämt mig att håret får vara blont nu iaf, vill inte döda håret mer, det är så sjukt slitet så ska bara ta hand om det istället.. fast såklart.. lovar inget, är ju så sugen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0