det finns tillfällen där inte ens träning får en att sluta tänka


jag känner mig så dum om jag gråter, vet inte varför men jag gör det. Varför ska jag gråta när jag vet att vi kommer fixa det här? Jag ska inte gråta jag ska ge stöd! Jag ger stöd, såklart. Jag finns här hela tiden! Hela tiden! Jag vet att du läser det här & jag vet att du vet att jag älskar dig. Du ser hela tiden hur man mår, du vågar alltid ta upp det, du vågar alltid se sanningen. Jag är så glad att jag har dig även fast jag inte säger det.. Men du vet det, jag vet att du vet det. Jag kan alltid prata med dig. Även fast du inte precis bor 10min bort så var det till dig jag drog när jag & mamma hade trafsat hehe kommer du ihåg det :) du är min trygghet, du kommer alltid vara det!

Kommentarer
Postat av: jag

jag finns nu och älskar dig du fina!

Tack för allt fint du skriver om mig.

Det är o.k att vara ledsen,jag är också det.

2010-10-18 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0